Söndag

Söndag idag, inte så kul för jag har verkligen ingen lust att gå tillbaka till skolan imorn.. Jag ska försöka njuta av att bara vara ledig idag men jag har lite grejer att göra så det blir väl lite sådär med det.. Och så är det kallt!
Jag ska gosa ner mig i soffan nu och så tror jag att jag ska göra lite te, om jag orkar ta mig ändå til köket.. Var är vår home delivery? Mal, har du hittat nåt?
Vi hörs senare så kanske jag har nåt vettigt att skriva, eller inte..
Nu är jag bara kall och trött
Val


Kommentarer
Postat av: Ale

haha pobresita <3 själv håller man med dig och orkar inte heller med skolan.. ska typ dra o sova nu =) puss

2008-11-02 @ 22:06:41
Postat av: valentina

just det! hihi :)

2008-11-02 @ 22:55:15
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0