Some changes

Nu har vi ändrat lite i bloggen så det känns riktigt ovant att gå in på den, tycker ni inte? Den är inte helt klar än men jag orkar inte fixa mer just nu.
Jag sitter i soffan och halvkollar på Desperate Housewives, äter lussebullar och dricker te. Ska jag vara ärlig så tycker jag att DH har blivit riktigt dåligt på sista tiden... Fast jag har ifs inte följt det på ett tag så det kanske är därför.

Nej vet ni? Jag tror jag ska ta och börja läsa lite på boken vi fick i svenskan igår. Vildanden heter den.. Vi räknade ut att vi har 12 prov och inlämmningar innan jullovet. Och vi har tretton skoldagar. Är det bara jag som inte får ihop det? Det enda som känns riktigt bra är vårt P100 eftersom vi nästan är helt klara med vårt råmanus. Jag tycker knappt att vi har jobbat något! Boken var det.. suck!

Hoppas er kväll är bättre :-)
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0