Snack innan läggdags

Jag är så arg på mig själv. Och lite på Linn. Fredrik Ljungberg var på Sturecompagniet i lördags, hur kunde vi missa honom?! Fan fan fan. Håller med Valentina och skyller på drinkarna... Men seriöst! Det var säkert han som kom i den feta limmon. Åh, vi hade världens chans att träffa den hetingen ju. Och jag ska aldrig mer glömma kameran hemma, promise!

Annars då? Jag tycker att 90210 var grymt bra, ska nog ladda ner och kolla lite i förväg hihi. Om jag har tur och det ligger uppe vill säga.
Är det bara jag som tycker om snön? Eller jag tycker inte om när det blåser (jag menar stormar) men själva snön är mysig. Den är så julig även om den säkert inte ligger kvar till jul. Som vanligt.
Igårkväll bakade jag och mamma lussebullar, man märker att det börjar närma sig och på söndag är det första advent. Shit vad fort tiden går, nyss var det ju midsommar och vi var på mitt land i värmen. Och det var ändå 5 månader sen. Snart sitter jag här och skriver om studenten och tänker att nyss var det snöstorm och nästan jul.

Jag ska nog börja röra mig mot duschen för jag känner att tiden rinner iväg. Som sagt, det går riktigt fort utan att man märker det...

Sov gott allihopa!
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0