Skola och stallet, allt är som vanligt!

Vet ni hur halt det är ute? Nästan lite läskigt att köra för helt plötsligt styrde bilen sig själv åt fel håll... Men jag överlevde både på vägen till stallet och på vägen hem så det var ju tur. Eller?

Jag kom iaf precis hem. Eller precis och precis, har vart hemma ett tag innan jag satte mig vid en dator. Mardrömsdagen i skolan är iaf över och jag höll också mitt tal idag. Hur det gick får jag väl veta efter jullovet när vi får tillbaka resultaten från nationella..... haha! Nej men det kändes bättre än vad jag trott. Och min KKA redovisning gick hyffsat bra den med förutom att vi hade en lärarpraktikant som var störd och avbröt hela tiden (är det inte meningen att dom ska sitta längst bak och lyssna och vara tysta?). Sen kom jag hem och vände direkt och åkte till stallet. All by myself men det är bara kul :-)

Nu är det 90210, vi hörs sen. Jag lovar.
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0