Sill & kaviar för 120:-

Fan vad grymt att ha svenska skrivningen avklarad. Satt ganska precis i två timmar så det var inte så farligt. Vi fick mackor och MER och jag och Valentina hade ju med oss ett lager med godsaker.

Jag och Ange blev klara samtidigt så vi åkte in till t-centralen för att hitta en outfit till henne till P-kvällen. Det blev en jäääätte fin kläning, haha. Men det är fortfarande lite secret så ni får se vad hon ska vara på lördag eller söndag. Sen gick vi på Drottninggatan och klagade på hur hungriga vi var. Precis då kommer det fram en kille till oss som gör marknadsundersökningar. Han förklarade lite vad det var och vi följde med honom och en kille till in i en port och smakade på deras... Kaviar! Haha, vi kom in till ett kontor typ och fick käka en macka med en ny Kalles kaviar, fast den hette Kalles ostiga och var lite som mjukost. Men med kaviar i. Det var gott och passade bra till vår extrema hunger. Och vet ni vad det bästa är? För det fick vi 120 kr var! Fett värt. Fast det var ABBA presentkort liksom så vi kan bara köpa sill, kaviar, tonfisk, löjrom, fiskbullar etc. Men ändå, vi tycker om sånt! Så snart ska vi ha en sillkväll bestämde vi och om du har tur så blir du bjuden, hihi!

Nu sitter jag hemma och äter en baguette med pesto, mozzarella, tomat och prosciutto. Delicious. Väntar på att One Tree Hill ska bli klart, glömde kolla på det igår. Sen vid 4 ska jag till tandläkaren, usch. Lovar att jag kommer få borra eller nåt.. Bara för att jag hatar det. Nej, jag ska njuta av det sista av min macka!

Puss på er
Mal


Kommentarer
Postat av: Tove

åå vad god den där baguetten lät.. mums.

2008-11-12 @ 13:43:34
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0