Saturday

I'm back!
Jag glömde helt bort en sak, jag hade ju tänkt att vi kanske kunde dra ut ikväll men det verkligen flög ur huvudet på mig.. kanske för att jag inte är så sugen och fortfarande har ont men ändå. Nu känns det lite segt när man kommit hem och tagit på myskläderna och börjat käka chips i soffan, inte alls sugen på att ge upp det haha. Aja om någon ringer på dörren och har en grym utekväll i väskan så hakar jag såklart på men jag styr inte upp något, inte den här helgen.
Jag tänker alltså fortsätta min kväll här i soffan, hur tänker ni spendera kvällen? Någon som har några kul planer?

Har ni förresten sett at de redan börjat med lussebullar typ överallt? Är inte det lite tidigt? Haha inte för att  jag klagar för jag älskar lussebullar och skulle typ äta dem året runt om de gick men det går ju inte (och nej, inte för att de hör till jul för det skulle inte hindra mig, utan för att jag typ suger på att baka haha). Idag åt jag iaf min första för säsongen, supergott!

Nu ska jag nog ta och äta en till lussebulle eller leta fram nåt annat och dricka lite mer te
Hoppas ni får en bra lördagskväll!
Val


Kommentarer
Postat av: Ancelotte

Väntar fortfarande på min lilla överraskning ;) kanske kan ta en snabbis på toan om 5? :D

2008-11-08 @ 21:46:17
Postat av: valentina

haha alltid ;)

2008-11-08 @ 23:33:06
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: C M

BUKKKKAKE bulle

2008-11-09 @ 01:15:07
Postat av: Sara.

heej! haft en bra lördag?

Gå gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar:)

2008-11-09 @ 01:18:20
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0