SACO-mässan

Kom nyss hem från mässan och ja, det var en upplevelse haha. Jag och Angie gick mest runt och samlade på oss godis och cola... För att få godiset så var man ju liksom tvungen att snacka med dom som jobbade där och låtsas att man var intresserad. Vet inte hur många gånger vi hängde vid lantmäteriet och Kalmars universitet. Men kul var det och sen fanns det även massa snygga bartenders där! Jag och Angie har bestämt oss för att gå en bartenderutbildning, tro det eller ej. Jag vet att vi pratade om att det är ett sämst yrke att ha men jag vill inte jobba med det så. Vill liksom bara gå utbildningen, träffa nytt folk och lära mig drinkarna. Sen har vi även planer på att jobba extra tillsammans i en bar, hoho, hur ska det gå? Om det blir så så får ni komma och hälsa på oss så ska vi tanka er med sprit! Det vore lite roligt iaf men det blir inte förräns sommaren 2010 så vi får se hur det blir med det.

Nu har jag lovat att följa med pappa och handla, skulle gått ner för 5 min sen.. Så vi hörs lite senare :)

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0