Natusan balsamspray!

Jag har precis kommit ur duschen, jättebra att fixa sig innan man ska iväg och dansa... Kände att jag var tvungen att tvätta håret, det blir så himla trassligt så det tar typ 10 minuter att borsta ut först. Samma sak varje gång och jag hatar det.. Idag fick jag en jättebra idé! Minns ni det där natusan balsam spray som man änvände när man var liten? (Mest tjejer då och min pojkvän när jag var 5 år haha)  Finns det kvar? Isf ska jag till närmaste store och köpa upp mig på ett par flaskor för det här håller inte! Snällaaaa säg att det finns kvar? :-)

Nu är jag hungrig igen för jag åt typ ingen lunch, soppan jag gjorde(värmde) var typ den äckligaste jag ätit. Amazing asparagus eller nåt.. bläää..
Amazing my ass!

Later!
Val


Kommentarer
Postat av: Angie

Jag köpte en sån på ICA, tror man kan köpa såna i de flesta matbutikerna. Funkar bra :D

2008-11-06 @ 19:29:59
Postat av: Angie

Jag köpte en sån på ICA, tror man kan köpa såna i de flesta matbutikerna. Funkar bra :D

2008-11-06 @ 19:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0