My passion

Att vara i stallet är som tre timmar på gymmet. Minst! Så jävla svettigt och vissa dagar när man varit själv eller det bara är mycket är man helt död. Som här om dagen när jag skulle fylla på vatten i hagen.. Jag släpade dunkar som vägde typ 25 kilo upp och ner för en backe, ni anar inte! "Ridning är för mesar", jo visst du.

Nog om det, snart är det Stockholm Internationall Horeseshow i Globen. Ska bli grymt kul och jag ska som vanligt jobba. Kan säga att man är rätt slut efter en sån helg och den här gången ska jag även arbeta med AMEX samtidigt ute på mässan. Tur att vi inte har någon KKA på måndagen efter så jag börjar kl 13. Om nu det hjälper, skulle nog behöva sova bort hela dagen.

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch innan jag ska krypa ner i min sköna säng. Jag säger god natt och så hörs vi imorgon. Då är vi en dag närmare julafton! Jag är som ett barn. Om man ändå slapp stressen att köpa alla julklappar...

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0