My friday

Hallå! Förlåt för skitdålig uppdatering idag men jag åkte och jobbade direkt efter skolan och sen åkte vi direkt till Sickla för att handla och för att vi aldrig orkade oss dit igår. Och så hämtade jag ut en till klänning idag hihi, mörkblå glansig, tajt, tror ifs jag ska sy på band på den för den är axelbandslös och lite förstor så dn halkar ner. Får se hur jag löser det, time will tell.. Jag kom iaf hem för typ en halvtimma sen och åt middag. Ciabatta(uttalas tjabatta för de som inte fattat det ännu haha) med skagenröra, avokade, lax och massa cirton. Allt är tjejernas fel så som de tjatat om toast skagen. Nu är jag iaf här, bänkad framför TVn med ostbågar, chips, dipp, malteasers och cooooola! Niceeee! Och självklart Idol, värsta svennebanan livet jag levt senaste tiden hahaha, för ovanlighetens skull.

Tillbaka till Idol och alla godsaker!
Puss och kram
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0