Mitt hår säger god morgon

God morgon! Nu är jag uppe men fortfarande lika trött som om klockan vore skoldags. Tur bara att det inte är det,  vi är ju lediga idag! wihooo!
När jag kollade mig i spegeln när jag gick upp hade jag typ afro, alltså mitt hår står typ åt alla håll, undrar hur det kan bli så bara av att sova (själv) haha. Iaf så kom jag på att jag läste i en tidning förut att nån kändis hade brödsmulor och ägg i håret som inpckning och att det var jättebra. Vidrigt tänkte jag men jag funderar faktikskt på att ge det ett försök för det här håller inte. Mitt hår gillar inte höst/vinter för det blir alltid konstig då så då får man ge det lite extra kärlek. Något av det värsta och fulaste jag vet är när folk envisas med att ha långt hår och vill inte klippa det för "det blir så kort då". Istället för att regelbundet klippa det några cm (jag menar inte klippa av allt, bara fräscha till det) så har de jättelångt hår och det är superslitet. So, all ya girls, take care of your hair. And I promise, det växer ut igen!! Det är faktiskt ingen big deal ;-)

Nu ska jag fixa det, skriver hur det gått sen, wish me luck!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0