Lördag

Eh, vem städar och rensar dagen efter utgång? Jo, jag! Känner mig rätt duktig fast nu orkar jag nog inte mer, har hållt på sen efter min lunch, riktigt bra gjort måste jag erkänna för det behövs.
Skulle lägga upp bilderna här men det fungerade inte förut och nu har jag lite bråttom att göra mig iordning för ikväll får vi middagsgäst(er?) så mami ska laga thaisoppa så snart luktar det det och vitlöksbröd i hela lägenheten, mmmm..! Så jag fixar det senare. Undertiden kan ni nog få roa er med Cinderella storyn som Malin lär skriva snart.

I'll be back tonight med bilder och berättar om våra vilda äventyr igårkväll för idag stannar jag nog hemma med en stooor chipsskål och cola trots en fin inbjudan till Café Opera från tyskarna.. Som sagt, mer om det senare.
Later!
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0