Linn din snurrboll!

Linn min kära vän är lite snurrig ibland, haha. Och hon är så rolig när hon missuppfattar någonting helt och sen blir irriterad!

Igår hade hon pratat med Marre och han hade sagt att de skulle ut imorgon (idag är det idag) och att de skulle föra hos en kompis till honom som bor vid Mariatorget. Jag och Linn fick komma dit om vi ville men eftersom vi lovat att gå till Vappe så var hon lite osäker. Senare på kvällen skickar Marre sms till Linn och undrar vad jag heter i efternamn.
Linn svarar: Va? Varför vill du ha det..?
Marre: Men så jag kan skriva upp er på listan!
Linn tror då att det är en lista till killen vid Mariatorget och börjar bli irriterad.
Linn: Men shit vem tror han att han är? Ska han ha en lista hem till sig?

... and so on! Hahaha ok det var inte lika kul som när hon berättade det men klart killen inte skulle ha någon lista. Det var listan till Sturecompagniet som M. hade snackat om. Det roligar var att hon verkligen trodde att killen skulle ha en lista hem till sig. Och ni som känner Linn och som vet hur hon blir när hon blir irriterad fattar nog det roliga nu!

Mal

Kommentarer
Postat av: limpiano

ha ha ha ha......... :P

2008-11-24 @ 17:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0