Kyla

Det är kallt ute och jag har varit ute sen kl 13.. Usch ibland undrar man verkligen vad man håller på med. Var först ute och red med Sofia och sen har vi stått i ett ridhus i 2 och en halv timme och lyssnat på Helena Persson som hade hoppclinic. Kanske inte säger så mycket för er som inte rider men iallafall. Och i ridhuset var det kallare än vad det var ute så ni kan ju tänka er hur mycket jag fryser nu. Ska äta middag och sen bada tror jag innan jag måste plugga. Skolan börjar imogon igen, ångest. Jag som inte ens börjat på mitt arbete om fett.. Känns ju bra, haha!

Igårkväll kom Camilla hit och vi kollade på What happens in Vegas med mamma som hade köpt 4 st Ben & Jerry's, kakor och godis. Det var precis vad vi behövde efter vår lilla trip. Nu kurrar magen så det är väl bäst att gå och värma på lite mat. Jag är jätte sugen på BJ's också men det får bli senare när min kroppstemperatur är något högre och mina fingrar har återfått sin normala färg..

Puss & Kram
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0