Klockan är alldeles för sent

Det är illa att det är vi som har hand om dricka-kupongerna. Gratis dricka i baren alltså... Känns inte så lockande att veta att jag ska vara på mässan kl 8 imorgon. Jag var iaf duktig och åkte hem tidigt, trots det snurrar det lite. Smällar man får ta! Fransmännen är här iår igen :D och nya spanjorer som är snyggare. Och massa andra heta människor, grr. Det är bara i Sverige som ridning är en tjejsport så ni förstår inte hur mycket snygga killar det finns! Imorgon är det fekke fekke som jag tror Linn och Anna ska med på, weho! Älvsjö kl 8... fan! Och imorgon ska kameran med, hihi. Sorry om texten är lite snurrig, nu ska jag sova.

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0