Kaos

Hahahaha ni skulle se mig nu! Eller nej, ingen skulle vilja se mig nu. Jag springer omkring och ska hitta kläder att ha på mig, skor, rätt parfym och grejer. Jag orkade inte tillslut för det är ingen snygg-kväll ikväll så jag tog bara nåt tillslut haha. Så, smink, hår och kläder är fixat, ska bara hitta en väska och det är bråttom för bussen går 21.01, paniiik, varför sitter jag hääär?!
Haha och självklart jag tagit massa kort på mig själv, jag gör alltid det innan vi ska ut för att typ kolla smink och sen gör jag massa fula miner och grejer, kuuul! Elller?

 

Haha undra om Adriana Lima någonsin har såna här probs... tror inte det!

Dags att dra
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0