Jag vill ha sommar och sol

Okey såhär är det, jag har ett problem! Jag är jätte trött men om jag tar en power nap nu kan jag ju glömma att somna relativt tidigt ikväll. Men jag är verkligen trött. TRÖTT! Jag vet också att om jag inte sover och tvingar mig själv att vara vaken så kommer jag inte kunna sova ikväll iallafall. Så är det alltid. Sov då idiot, tänker ni nu.  Men nu är det så att om jag somnar är det jätte jobbigt att gå upp sen när man vaknar. Plus att jag blir oftast ännu tröttare när jag sovit på eftermiddagen. Att sova eller inte sova, det är frågan.

Anyway, jag tycker att alla tar och grattar mig på namnsdagen! Jag visste inte ens själv om att jag hade namnsdag förräns jag såg kortet som mormor skickat. Min riktiga namnsdag är på nobeldagen men det är Elisabeth idag och det är mitt mellannamn. Namnsdag som namnsdag liksom! Borde firas med tårta...

Mina ögon går i kors och det känns väldigt lockande att lägga sig i soffan under en filt. One Tree Hill börjar snart så jag ska se det och försöka hålla mig vaken. Vi får se hur det går...

Mal


Oman i våras
Vad jag saknar värme. Skulle inte banga att ligga och slappa på beachen några veckor, äta god mat och bara vila upp sig. Någon som känner för att bjuda mig på en resa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0