Jag har bara roliga jobb!

Nu har jag precis kommit hem från ett möte på jobbet. Älskar möten med AMEX, idag serverades det stooora skagen mackor! Vi gick igenom allt jobb torsdag och fredag ute på mässan och så fick vi fina kläder att ha på oss. Jag och Linn fick 2 st uppsättningar, tycker dom att vi luktar illa? Haha, antagligen för att vi jobbar 2 dagar men man kan ju ha samma?

Den här helgen kommer bli lagom tuff eftersom jag ska jobba dubbelt. Så tyvärr kommer ni inte att höra så mycket från mig nu torsdag - söndag, så Val får stå för underhållningen! Förutom att jobba på American Express ska jag jobba i Globen på Stockholm Internationall Horse Show. Det är så grymt kul och nu är jag tillräckligt gammal för att gå på "stora" festen också, hihi.

Så min helg kommer se ut såhär:
Torsdag: Amex 9 - 13 & 16 - 18 därefter åker jag direkt till Globen och stannar tills det är slut.
Fredag: Amex 8 - 14 sen Globen + Globen fest
Lördag: Globen hela dagen + Globen fest
Söndag: Globen, kommer därifrån runt 22 kanske. Om jag har tur.

Hade velat jobba ute på mässan på torsdagkväll för det ska tydligen uppträda massa artister där. Vilka det är är jätte hemligt så det borde ju iaf vara nån som är bra (läs het)? Fast Prins Carl Philip brukar ju vara i Globen och dela ut pris och nu är han ju singel, så jag ska inte klaga... ;-)

Ska försöka skriva några rader ikväll, annars kommer det som sagt att vara rätt tyst från min sida. Ska göra mitt bästa för att iaf skriva ett inlägg per dag men jag kan inte lova något. Ni får ha en grym helg annars snyggingar, även om det är några dagar kvar..

Puss och kram
Mal


Med Madde som också jobbar i Globen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0