Jag är frustrerad

Först en sak som stört mig i cirka en vecka, mitt öra. Jag har ett hål i det vänstra örat och två i det högra. Just det, ändå tills för en vecka sen då jag upptäckte att det  tredje växt igen för jag tog ut det några dagar tidigare..
Och så är det ju det eviga med mobilen, eller inte mobilen egentligen.. Vissa dagar piper den hela tiden och alla ringer, men vissa dagar är den typ helt tyst, booooring! ( Ta åt er!) hahaha
Och så helgen.. Lördag kommer bli kul med p-kvällen men fredagen.. Några ska upp till Malins land för att mysa, inte jag för jag jobbar. Och till råga på allt får jag skäll av en jä**a lallare som tror hon är min chef för att jag "prioriterar fest istället för jobb". Det är ju verkligen inte sant, jag har ju snarare blivit en bangare på fest. Inte ok.


Pleeease take me back to this

Det är säkert tråkigt att läsa men jag var tvungen att avreagera mig lite. Ta allt med en nypa salt haha ;-)
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0