Iväg igen

Yo! Vet ni vad jag ska göra nu? Övningsköra, surprise surprise haha. Lika bra att passa på när man har tid för annars sitter jag säkert bara här hemma och glor på tv. Det gick iaf jättebra att köra med bilskolan förut idag, jag hade en bättre lärare den här gången. Jag vet att jag kommer kugga min första uppkörning fast man kan ju alltid hoppas.. Eller nåt.

Nu ropar mamma att vi ska åka. Ska försöka övertala henne att gå till 7 eleven sen för jag är sugen på en brownie. Eller en cookie. Det och en kopp te är precis vad jag behöver! Jaja, dags att röra sig mot Farsta i bilen. Om det är där du hänger så se upp ;-) Vi hörs sen om jag inte krockar...

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0