It's Saturday night, oh yeah!

Hello there! Nu är jag hemma igen. Har jobbat större delen av dagen och sen åkte vi och handlade så jag har inte träffat någon dator förrän nu. Vi har precis ätit midag och nu sitter vi i soffan och kollar lite på TV och vräker i oss chips och godis. Snart ska jag börja göra mig iordning för sen ska vi ut. Vet bara inte när, vart och hur, men det lööser sig som Timbuk säger. Och vad tar man på sig när man går ut dessa kalla vinterkvällar?! Det är snö upp till knäna (känns så iaf) och det är svinkallt. Jag tror det lutar åt mina glansiga svarta byxor, då kan man ha några lager strumpbyxor under också och ett par nice stövlar. Iofs får jag grymt ont i fötterna av mina senaste i samlingen men de är snygga och så slipper man frysa, perfect!

Nu ska jag springa in i mitt rum och leta reda på allt smink och något att ha på mig, det tar väl ett tag att hitta i röran...Hur länge kan man skylla på att man är nyinflyttad? Vi har bott här i 3 månader snart så jag börjar tvivla på att det fortfarande är ett giltigt skäl. Tyvärr..

Ha det så kul ikväll!
Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0