I'm still here..

Inte har jag kommit någonstans. Jag blev fast här, haha. Har sorterat massa pärmar, ställt iordning dem och sen har jag druckit ännu mer choklad. Känner att jag borde gå på toa snart!
Nu sitter jag och skriver ut massa saker åt mamma och hoppas att vi ska gå hem snart. Kostymnisse efter kostymnisse går förbi och önskar trevlig helg..

Movitz ringde precis men jag kan inte riktigt svara. Han undrade om vi skulle ut ikväll men jag är inte så jätte taggad.. Sen är det fest hos Sandra i Old Town också men jag är nog mer sugen på soffa, mjukisbyxor, godis, cola och idol. Det var rätt ovanligt för att komma från mig. Vi får se hur kvällen slutar :-)

Nu ska jag fixa fler pärmar, dricka mer choklad eller skynda på mamma. Eller jag ska nog gå på toa!

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0