I'm off for today

Fullt hus, tyst hus. Det är knäpptyst här hemma trots att alla utom mamma är hemma. Då och då hörs det lite utifrån men det räknas inte. Alla ligger och sover utom jag som sitter här och är en tönt. Jag börjar bli lite rastlös men snart ska vi åka! Angie slutar halv 4 så då är hon väl här om 30 min kanske. Och Linn ska ta första bästa spåret så vid 4 åker vi på vår första mini-roadtrip, wie! Hoppas det går bättre än igår när vi körde fel 3 gånger, haha. Men nu hittar jag exakt, har ju åkt den vägen över tusen gånger och vem hittar till Norra Sköndal liksom?

Jag märkte precis hur ointressant det här inlägget blev, hmm. Jag får pigga upp med den här istället: (varning för lite snusk, haha)


En gammal man gifter sig med en yngre kvinna och trots att de är jättekära i varandra så kan inte kvinnan få orgasm när de har sex. De går till en psykolog för att få hjälp, och får rådet att hyra in en ung snygg man som skall vifta en handduk över dem när de har sex. Paret tycker de låter märkligt, men eftersom de är desperata gör de som psykologen föreslagit. Trots de nya försöken med den handduksviftande, unga mannen så går det inte för kvinnan. Desperata att nå resultat byter den äldre mannen och handdukskillen plats. Kvinnan och den yngre mannen sätter i gång, och nästan omedelbart får hon en jätteorgasm. Hennes man tittar på den yngre killen med ett leende och säger:
- Där ser du grabben, så här skall en handduk viftas!

Hahaha, jag har nog rätt torr humor...

I'm off
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0