Igår

Nu har jag varit i stallet en stund och varit ute och ridit och fått frisk luft så nu mår jag prima igen. Igår var sjukt nice som de flesta utekvällar. Smart som jag är glömde jag kameran hemma, fan!

Kvällen började på Vapiano för min och Linns del. Där drack vi först en asgod mango daiquiri och sen en citrondrink. Skoja inte att dom var spettsade till max, haha. Sen kom resten av gänget som varit på Treat och joinade oss. Där hängde även en het kändis som Valentina sa, vem det var får ni se på hennes bilder sen!
Runt 23 bestämde vi oss för att dra till Ice eftersom man slapp betala innan 23.30. Det var lång kö och jag och Ange såg att Joel (en vakt som har raggat som fan på oss) jobbade. Så vi gick upp till honom och blev insläppta direkt och slapp betala. Det var nice. Där inne var det lite segt i början men det kom mer och mer folk.
Sen bestämde jag och Linn oss för att försöka på Sturecompagniet. Ibland är det bra att vara tjej för även där fick vi gå före lite i kön och kom in utan att betala. Och även där såg vi massa kändisar, haha.
Hela kvällen var alltså sjukt nice och nu ska jag äta middag.

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0