I love parmesan!

Nu är magen full igen. Fast vi var duktiga idag med och åt sallad till dinner, fast såklart hade vi massa mozzarella i och annat och of course mycket parmesan på! För de som inte känner till den italienska matkulturen kanske det låter lite skumt att ha på sallad då man i Sverige (om man använder det) oftast har det på t.ex pasta.. Fast i Italien har vi det på allt! I LOVE!


Gissa om jag blev glad när jag hittade dessa? Tyvärr kunde jag inte köpa någon eftersom de var så stora och kladdiga.. :-(



Jag vill ha en latte fast vår maskin är ju inte så snäll mot mig så jag orkar inte.. Och så har jag ju redan druckit en idag, någon som börjar bli beroende? Mucho gott är det fast jag läste för nåra veckor sen att man får mindre bröst av att dricka kaffe, haha låter ju som värsta skämtet, kan ju hoppas på det iaf.. 

Nej nu ska jag dricka en kopp te, där har vi mitt riktiga beroende som ni kanske märkt haha..
Ciao!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0