I Linköping

Jag hittade till en dator trots allt, hihi. Jag är just nu hos min mormor i Linköping, hur mysigt som helst. Vi har precis ätit en fyrarättersmiddag så jag kan knappt röra på mig. Men gud så gott det var! Ska strax gå ner och äta lite tårta också.. Undra om jag får i mig det!

Jag måste bara berätta om en rolig sak som hände igår. Vi började märka på Anna att hon hade fått för mycket av det goda i sig och jag och Linn pallade inte att hon skulle däcka så vi var tvugna att åka hem. Vi skulle shotta igen så vi sa till bartendern att ge Anna en alkoholfri shot utan att hon visste nåt. Bartendern blandade tranbärsjuice och sprite i hennes glas. Alla drack upp sitt och Anna utbrister glatt "guuuud vilken god shot! Den smakade ingen alkohol alls" och så var hon nöjd och glad. Hon fattade inte vårat lilla påhitt och jag och Linn vek oss av skratt åt hennes reaktion.

Nu ska jag gå och vara lite social men ni får ha en underbar lördagskväll! Vi hörs imorgon.
Mal

Kommentarer
Postat av: C M och nina ulrika af scktekenhammare

ååhhåååå 4 rätters middag med moet stckteeek möcke bra

2008-11-09 @ 01:28:09
Postat av: ankan

hahahahha vaaaaaaaaaaaaa? vad är det här för dåligt påhitt!! jag var inte full, snarare ni! :O

2008-11-09 @ 15:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0