Hemma igen

1, 2, 3, å 4, 5, 6, 7, å 8, ratata, rat tatata, höger steg, hopp, vänster steg och hopp och vänd. Böj på knäna! Inte upp med huvet, 1, 2, 3, å 4, 5, 6, 7, å 8. *klapp klapp klapp klapp* ratata tatatata. Börja från steg vänster.

Kevins ord ekar i huvet på mig i takt med musiken. Dansen är grym och det är alltid lika kul! Idag var jag inte lika taggad när vi kom dit men så fort han börjar med koreografin blir jag taggad för det är så roligt!

Nu ska jag lämna alla ekande ord här och ta och hoppa in i duschen och fräscha till mig. Det behövs. Sen ska jag nog kika lite på Grey's också, inte för att jag sett det på ett tag men alltid något att fördriva tiden med.

Ciao!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0