Hej hopp gummisnopp

Kvällarna bara försvinner iväg och här sitter jag utan att ens ha börjat med det jag tänkte göra ikväll, illa! Tänkte även gå och lägga mig tidigt för en gångs skulle eftersom jag är riktigt trött, men icke. Har tusen saker som måste fixas först. Vem bestämde att dygnet har 24 timmer? Kan man inte lägga till 2? Snälla!

Det gick iallafall bra hos tandis förut idag. Inga hål hade jag och mina tänder är så fina såå.. Eller? Haha. När jag var liten hade jag alltid hål, ofta kunde det vara flera stycken (jag borstade typ aldrig tänderna, bara på morgonen..). Eftersom jag då fick borra och så varje gång har jag utvecklat en liten tandläkarskräck. Men sedan jag började gå hos privat tandläkare har det blivit mycket bättre, hon är så snäll! Sedan borstar jag ju även tänderna flera gånger om dagen nuförtiden och har inga hål.
En annan sak jag inte tyckte om när jag var liten var att gå på toa. Jag tycker fortfarande inte om det men you got to do what you got to do! Jag kunde hålla mig hur länge som helst men det medförde dock vissa trevligheter.. Jag fick urinvägsinfektion och det sved som satan. Det här vågade jag naturligtvis inte berätta för päronen så jag gick istället runt med min urinvägsinfektion, smart ass som man var. Det i sin tur ledde till att jag fick njurbäckeninflammation, något som är livsfarligt. Men som tur är så berättade jag allt för mamma och pappa och tack vare det har ni mig här idag, hihi.

Nej nu måste jag nog börja med alla miljoner saker jag lovat mig själv att göra innan jag ska sova.. Undra hur långt jag kommer, säkert inte ens hälften... God natt på er!

Nu kom Dennis, han hälsar också god natt.

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0