Gym vs. taco

Åh va jag känner mig duktig, nu har jag gjort min del av arbetet om fett. Visste ni att fetma i Sverige har fördubblats sedan 1980? Helt galet. Nu blev jag sugen att gå till gymmet, fast jag är mer sugen på att ligga i soffan och njuta av att vara ledig och typ äta taco till middag. Gym vs. taco, vi har en vinnare. Med 99% av rösterna........ *trumvirvel* Gymmet!! ......eller? Not! Haha taco såklart! Och så ska jag nog hälla i mig några glas cola till det, mmmm..! 
Sen tror jag att jag ska ta en sån där nyttig vecka igen som jag gjorde för två veckor(?) sedan, känns så bra, så från och med imorn till torsdag: inget godis, läsk, chips m.m. Ni kan reglerna? Någon som hakar på igen? Och nej, jag gör det fortfarande inte för att gå ned i vikt eller nåt sånt, bara för att vara lite snäll mot kroppen och hoppa över alla gifter och socker och skit :-)

Hugs
Val

Kommentarer
Postat av: Ale

haha du är alltid lika rolig :P

2008-11-02 @ 22:09:09
Postat av: valentina

haha men det är sant! taco is the winner ;)

2008-11-02 @ 22:54:53
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0