Guess what?

Vi klarade att ta oss till Sickla men vi blev inte kvar länge för de hade inte det vi sökte. Vi var på U-turn och just det vi letade efter var slut, fanns inte i deras andra butiker heller och vi kollade t.o.m på Best of Brands men.., slut där med... Nu kanske ni som hängt med ett tag fattar vad vi letade efter? Malin ska bli lika cool som mig och det vi letade efter finns på U-turn, bara inte i den färg som Malin vill ha.. Någon som minns vad jag köpte där för ett tag sen?  Mycket bra om man ska överleva vår kalla svenska vinter! Haha Marc var mycket nyfiken på vad vi skulle köpa men för en gångs skull fick inte ens han veta. Han tyckte nog inte det var så kul för han sa att jag inte alls var cool. Och vi vet ju att man lätt säger saker man inte menar när nåt gör att man inte blir så glad hahaha ;-)

Nu ska jag sluta babbla och istället fixa nån middag, Malin gjorde mig sugen på pizza.,, Tror iofs inte jag orkar mig ut så jag ska nog koka lite pasta och röra ihop nåt.
Puss puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0