God morgon!

God morgon! Jag är hur pigg som helst, vaknade t.o.m innan klockan ringde och nu har jag äit frukost och väntar på att få gå till skolan. I vanliga fall brukar ju jag springa omkring som en galning och ha bråttom och slänga in ett inlägg här för att jag vet hur mycket ni gillar morgoninläggen ;-) haha
Nu fick jag precis ett sms av Mal som vill gå och shoppa med mig efter skolan, vi måste ju hitta lite grejer till p-kvällen, it's gonna be hot!
Nej nu ska jag ta och och röra på mig, som btw gör jätteont eftersom jag var på gymmet igår och gjorde saker jag inte är van vid så nu har jag upptäckt massa andra muskler, ajaj..
See ya! and don't forget, it's friday!! wihooo
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0