Fredag

Nu har jag nyss vaknat. Det var jättetrevligt igårkväll, Ale bjöd oss på en restaurang på Östermalm och vi åt mongolisk/asiaktisk/sushi buffé! Det var asnice! Jag och Angelie åt sjukt mycket, mer än Ale och det var rätt jobbigt att gå till tuben sen för det kändes som vi skulle rulla hem haha.. Jag som alltid pratar om mat och skriver att jag ska äta, jag är inte ens hungrig nu.. Då kanske ni kan förstå hur mycket vi åt, men hey, vi var ju tvugna att smaka allt haha :-)
Efter middagen åkte jag hem och sen kom Veronica hit. Vi kollade på film och pratade strunt haha, vi var tvugna att spola tillbaka filmen några någer för jag babblade så mycket, stackarn..
När filmen var slut gick vi och la oss för att sova. Veronica skulle upp på praktik imorse 8.00 så hon somnade ändå relativt snabbt men jag kunde inte sova av miljoner olika anledningar.. inte så kul. Sen när jag äntligen somnade drömde jag massa dumma drömmar och vaknade hela tiden och hade svårt att somna om.  Imorse när Veronica gick kunde jag knappt hålla ögonen öppna så jag gick och la mig igen och vaknade nu.. Jag vill egentligen bara sova nu också men jag lovade att jag skulle jobba så det går inte..

Smart som jag var tog jag med mig kameran också men den glömde jag helt bort så det blev bara en bild på Angelie och mig i skolan i cafeterian haha..



Sorry om inlägget blev rörigt men jag är sjukt trött.. och inte på mitt bästa humör. Jag ska bli glad igen, snart, måste bara tänka lite och ge det lite tid
Vi hörs senare
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0