Första bilturen

Nu har jag precis kommit hem. Jag och Valentina åkte till Sicka köpkvarter (jag körde såklart, hihi) och shoppade ett lager till svenska nationella som är imorgon i 5 timmar.. Kul. Sen körde jag hem henne och sen körde jag hem. All by myself! Det var faktiskt riktigt kul och inte alls läskigt som jag trott. Jag satt med volymen på högsta och sjöng och var glad över min fina present som jag fick av Angelie idag. En rosa rattmuff som det står left och right på och från och med nu ska den alltid sitta där. Sa till mamma att hon absolut inte får ta bort den, den är fett cool ju!

Innan vi åkte fixade jag och Valentina med lite hemligheter här hemma. Utan att avslöja alltför mycket innehåll det ballonger och mjöl. Det kommer bli så grymt och ni kommer snart att märka vad det är.
Jag är som vanligt jätte hungrig och är galet sugen på att äta upp allt som jag köpt till imorgon. Men det vore lite dumt kanske så det tänker jag inte göra. Ska istället gå och luta mig över pappas axel så kankse maten blit klar lite snabbare. Vi kan ju iallafall hoppas!

Over and out
Mal

Kommentarer
Postat av: valentina

Det var inte läskigt att åka med dig, du va så duktig! Det måste vi göra om snart och sen blir det roadtrip ;)

2008-11-11 @ 20:35:34
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0