Förlåt för dålig uppdatering

Hey babes, vi ber om ursäkt för världens sämsta updatering, verkligen. Vi har tyvärr inte haft tid, någon av oss och sen när vi hade tid var vi hemma hos Malin och d hade vi ingen dator för den kraschade ju and on and on..
Jag är iaf hemma nu och vi håller på och lagar middag. Efter middagen så tänkte jag lägga in bilder från igår, jag varnar er att de 'r heta och aningen porriga haha.
Jag kan ju nu avslöja att våra planer från början var att Malin skulle vara en prinsessa och jag skulle vara ett paket men någonstans i all hets så ändrade vi oss. Helt.
Malin var Pamela Anderson när hon var med i Baywatch och jag var Carmen Electra när hon var med i Baywatch, jag vet också att det inte börjar på P men hallå, Pamelas friend ;-) Det var iaf superkul, vi sprang ju omrking halvnakna och det kändes lite annorlunda först men sen var det bara kul. Brösten var ju roligast, vi gjorde boobjob och en kille kollade på mina och slickade sig runt munnen under hela vårt samtal, inte så nice men sen visade det sig att det var ju bara en av utmaningarna haha, mer om det senare..

Nu ropar mami att maten är klar, Luktar kött och bearnaise med sallad, got to go!
Later!
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0