Follow me

And if you want to leave I can guarantee
You won't find nobody else like me


Utan att avslöja för mycket, är det bara jag som stör mig på J. i Oth? Aah! Haha så nu har jag fått säga mitt om det. Jag tänkte ta en powernap innan jag ska iväg men jag är inte alls trött, skönt. En annan sak jag stör mig på är den som sitter och ringer mig från dolt nummer utan att säga nåt. Har du roligt? Tur att man kan roa folk. Det jobbiga är att han/hon/den/det ringer mig både hem och på mobilen. Jaja, det finns alltså någon där ute som tänker på mig haha!


Mal


Kommentarer
Postat av: Stöööf

Det kanske är min stalker =S



hahahahahha, felicia är på hugget xD

2008-11-12 @ 17:08:41
Postat av: Malaaa

Hahahaha ja i guess so ;)

har du hört från henne nåt?!

2008-11-12 @ 17:17:51
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0