Exklusiv update från Norras bibliotek

Nu är jag en duktig flicka, jag sitter nämligen i biblioteket för att arbeta med vårt P100. Angelie sitter mitt emot mig men vi får inte mycket gjort trots att vi är så pass ambitiösa att vi inte gick på Naturkunskapen för att jobba med det här haha.
Det kändes iaf som att psykologiprovet gick bra, riktigt bra och jag som inte hade pluggat så mycket, nice!
Efter provet förtjänade vi lite belöning så vi gick till konsum och köpte cola och sånt. Sen hamnade vi som vanligt i cafeterian och pratade strunt och försökte förstå oss på massa omöjliga saker.. Och nyss fick jag och Angie en inbjudan av några ettor till skidresan också fast vi ska ju inte åka.

Nu ska jag dricka upp det sista av mig cola och äta min chokladboll, sen ska jag ta Angelie i handen så ska vi arbeta med det här. Vi blir säkert klara med det mesta idag och då har vi råmanus klart(nästan). Sug på den suckers!


Vi var snygga som få i Stöten förra året haha

Dags att ta tag i arbetet!
Love
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0