En nyvaken Mal

Jag har inte riktigt haft tillgång till någon dator idag så det är tur att vi har Val som skriver så flitigt!

Jag känner mig så galet seg. Åkte ut till stallet och red och blev iskall och jag fick inte riktigt upp värmen förräns jag la mig i badet en stund. Jag blir alltid så trött när jag badar så när jag var klar gick jag och la mig i soffan under en filt och somnade. Eller jag trodde inte att jag sov och sen när jag vaknade envisades jag bestämt med att jag absolut inte sov. Varför gör man jämt så? Om någon ringer och man ligger och sover säger man oftast att man inte alls gör det, att man faktiskt var vaken. Jag gör iaf jämt så men jag förstår verkligen inte varför. För sen när man varit vaken ett tag så inser man vilka sjuka saker man sagt och hur konstigt man förklarat att man inte sov. Den andra personen inser ju så klart att du sovit. Och det är väl ingen big deal att sova? Det gör ju alla! 
Åh nu blev jag verkligen sugen på att gå och sova, men det är alldeles för tidigt för mig.

Vi har iaf en sjukt nice vecka framför oss, ledigt på både tisdag och torsdag. Eller på torsdag är det SACO-mässa och det ska jag gå på men det är ju chill jämfört med en vanlig skoldag. Och jag har för mig att det håller på ända till kl 16 så då kan man ju passa på att sova ut lite också, me like!

Nej jag ska försöka göra nåt vettigare av kvällen, typ äta Ben and Jerry's.

Take care
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0