Done and done

Ooo.. nu är det över! Kom hem runt 12.30, jag satt och skrev uppsatsen i 3,5h, helt sjukt! Hoppas bara det var värt det (läs: hoppas att jag får MVG)
Jag valde den första uppgiften, att skriva en artilkel om betydelsefulla möten. När jag skriver uppsatser blandar jag nästan alltid in lite detaljer från verkligheten men hittar på själva storyn och så skriver jag nästan alltid i jag-form. Stackars Micke, om det är han som rättar, han lär ju tro att jag har grova ätstörningar.. Fast kanske inte, jag satt och åt typ hela tiden och drack massa cola, fast jag inte var sugen men jag var ju tvungen, jag och Malin hade ju bunkrat upp!

Nu funderar jag på att gå och sova ett tag, ville inte direkt upp imorse kl. 7.00 när jag egentligen började 10.00 och kunde sovit till 8.40!


En puss får ni istället för snusk som av Mal & Ange haha

Later!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0