Dance dance dance

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag saknar den gamla långsamma datorn, buhu. Jag har ju ifs den här men så fort min kära bror kommer hem så ska han ha den, haha. Men det ska nog gå att fixa den andra datorn verkar det som och då tänker jag bränna alla bilder det första jag gör.

Jag tänkte gå och göra lite mackor och te så man får i sig nåt innan dansen. Sen efter dansen ska jag övningsköra lite med mamma. Alla jag känner som har tagit körkort nu (det är väl en 10 st) har kuggat första gången så jag får väl räkna med att göra det jag med. Med andra ord ska man kanske inte deppa ihop om man inte klarar det.

Igår räknade jag och Val ut att det bara är 2 gånger kvar av dansen den här terminen, sad. Hoppas det börjar tidigt nästa termin men jag tror det börjar i typ mars eller februari. Så man får passa på att dansa som bara den när man är ute helt enkelt. Nu ska jag bara övertala alla att gå ut på fredag eftersom jag åker ner till Linköping på lördag.

Åh, det är ju One Tree Hill på tv, got to go!
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0