Dagarna rinner iväg

Och så var det lördag, Dagarna bara rinner iväg, snart är studenten här! Nu ska vi inte gå händelserna i förväg för det är ju massa andra grejer innan det också. Först ut är Lucia, åh det kommer vara en av de stressigaste dagarna för mig på länge men oj va kul det kommer vara. 10.00-14.00 jobbar jag här i butiken och 15.00 ska vi befinna oss i kaknästornet för att dricka glögg och gå runt och sen äta julbord. Det lär väl hålla på några timmar men senast 18.00 måste jag gå för sen bär det av till Veronica på födelsedagsmiddag och firande. Ska vara där 18.30 men kommer aldrig hinna så jag langar "fin folk kommer sent" haha.. Lucia är ju den 13/12 och hon fyller år den 14/12 så efter midnatt ger vi oss ut i natten för att fira henne med hennes första kväll på krogen, kommer bli grymt kul!
Sen är det ju jul och nyår, alla födelsedagar, studentskivor och annat skoj, SEN är det STUDENTEN!!!  Och sen.....? Time will tell ;-)

Love
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0