Chevrolet Camaro

Elektrikern är här nu och tjatar på pappa att han ska köpa en bil till mig i julklapp, haha. Och här om dagen sa Eva i stallet samma sak till mamma. Jag kan ju inte annat än hålla med dem ;-)
Elektrikern tycker att jag ska få en Camaro, en cool bil. Hans motivering var: Malin har ju aldrig varit mobbad och så i plugget. Tänk nu då när hon har fått körkort och tvingas köra runt i en liten bil, hennes telefon ringer inte längre! Snart kommer dom ju inte prata med henne heller. Men har hon en Camaro kommer hon att få alla snygga killar efter sig. Hela elitbandylaget och hennes telefon kommer att ringa hela tiden!
Hahaha, sköning. Jag skulle då inte tacka nej till en bil, hihi.

Mal


Chevrolet Camaro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0