Bråttom bråttom

Jag som skulle hem och äta nåt innan jag ska iväg ock köra eftersom vi inte hann äta lunch.. Tror ni jag har ätit? Nej. Och nu börjar jag få lite bråttom för jag ska gå om bara några minuter. Ändå sitter man här, hm, bra prioriteringar! Vid 14 hade jag mitt utvecklingssamtal som inte var speciellt givande.. Som vanligt alltså.

Funderar på att göra en macka snabbt som jag kan äta på vägen till bilskolan. Hinner jag? Om jag skyndar kanske.. Så bäst att sluta leka med webcamen och röra på fläsket till köket. Ni får ha en bra eftermiddag så hörs vi lite senare. Om någon är så snäll att jag får låna en dator. Men det tror jag nog!

Puss
Mal


Got to go, see ya!

Kommentarer
Postat av: C M

snygg sexiiiiiiiiiiig guzzilago

2008-11-09 @ 01:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0