Brända popcorn

Ok, såhär ligger det till. Jag kom hem från dansen för en timma sen, kollade lite på ett program på TV3, charterresor eller nåt sånt tror jag det heter. Mycket underhållande haha. Iaf så var det en kille som var bartender och han hade kompisar som hade varit med 5 tjejer på en vecka, själv var hans rekord 4 tjejer.. på en kväll.. Det roliga var att en tjej på dansen ska gå en bartenderkurs i sommar i Magaluf. På väg hem från dansen satt jag och Malin och pratade om bartenders vi känner och deras löner och ja, de får ju annat istället.. Hoppas det går lika bra för tjejen haha!

Jag sitter iaf här med en skål popcorn nu för jag blev så hungrig efter allt dansande. Det var bara det att de blev brända och det är så äckligt! Istället gick jag och hämtade en påse med chips men de smakar lökpulver (what's wrong med salta?!) och det är ännu värre så jag återgår nog till mina brända popcorn. Eller så letar jag fram nåt gott, om jag orkar röra mig..

Hugs! 
Val
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0