Baby

Dansen var jättekul och vi lärde oss ite svårare grejer och till min och Malins stora glädje är det inte alls sista gången nästa gång för den sista är 17dec! Yeeeeey!! :-)
Efter dansen riktigt sprang jag hem för att slänga av mig träningskläderna, ta en snabbdusch och sedan fixa till mig och springa över till födelsedagsfirande. (Allt detta på typ 10 min) Det var trevligt men jag åt ingen tårta, duktigt va? Haha var inte så sugen heller så jag satt mest och pratade med Sebbe och Gustaf och de hjälpte mig med lite gejer till mitt och Malins hemliga projekt hihi, mycket bra.

Nu fick jag precis ett message på facebook. Min kusin ska ha barn! Så länge som jag har tjatat på dem och nu är det äntligen dags. Hoppas tiden går snabbt nu och att de ger bebisen ett fint namn, jag ska se till att lägga mig i! Åh det kommer bli världens lilla gulligaste. Fast Elias tar nog ändå priset, han är så himla söt och snäll, min babycrush for sure!

Love
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0