Akon - Dangerous



Jag hör alltid den här låten när jag är ute med Dennis och lyssnar på The Voice. Seriöst den spelas varje gång och ju mer jag hör den, ju mer tycker jag om den. Jag som tyckte den va bra redan från början.. Ni kan ju tänka er vad jag tycker nu när jag hör den i princip varje dag? Den är skön liksom och jag kan inte låta bli att sjunga med. Tur att det är mörkt ute nuförtiden så folk inte ser när jag går runt ute och töntar mig för man måste ju såklart dansa också!

På tal om det ska jag väl röra på min stora mage som just nu är full med chips, dipp och cola.. oups, tror vi har julmust hemma det låter mycket bättre att dricka till middagen än den där Berocca skiten jag försökte dricka igår. Fast det kommer väl sluta med vatten för annars måste jag dricka upp hela flaskan för det är ju onödigt att hälla ut det. Och det är helt enkelt inte lika gott imorgon som när den är "nyöppnad".. Haha, tjockis!


Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0