A rainy day in November

Sorry för dålig uppdatering från mitt håll igår med det blev lite ändrade planer. Det blir verkligen aldrig som man planerar eller tänkt sig. Slutade iaf med att jag kom hem vid 7.45 imorse, haha.

Senare idag ska jag, Linnie och Ange ta bilen upp till mitt landställe och laga middag, äta massa onyttigt och bara chilla framför idol och någon bra film. Det ska bli hur mysigt som helst :-) Det jobbiga är bara att vi åker när det är som mest köer tror jag.. Men vi kommer ju förhoppningsvis att komma fram tillslut så det är inga problems!

Vad har jag mer att säga? Jo, vi fick tillbaka våra religionsprov idag. Det gick faktiskt mycket bättre än förväntat och den uppgiften som jag trodde att jag verkligen hade missat och skrivit allt fel på fick jag MVG på. Vem kunde tro att jag kan så mycket om myter? Hihi!

Nu ropar pappa att jag kan äta rester från middagen igår. De åt pasta med pesto och soltorkade tomater! Det har jag inte ätit sen vi åt det till middag typ varje kväll i Italien. Åh vad jag saknar det, vill verkligen tillbaka! Jag kan inte bestämma nåt helt säkert än eftersom jag inte vet hur jag kommer jobba och så men nån vecka ska jag iaf lyckas pricka in.

Jag ska göra nåt vettigare än att babbla på här, typ som att gå in på facebook. Lovar att skriva nån rad innan vi drar.

Puss hej
Mal




Det är nästan så att jag tom saknar Rainbow Tours.. Då vill man verkligen tillbaka! Och söta Gigi till vänster om mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0