A poem by Val

Här får ni en fin liten dikt som jag skrev imorse, inte lika bra som de andra såklart för vi är ju bäst när vi skriver dem ihop!

Jag ligger i sängen och kan inte sova
Malin ligger bredvid och hon sover kan jag lova
Kvällen igår var spexig och kul
trots att nån som klätt ut sig var lite ful
Sen drog vi vidare till kvällen på Sense
om jag säger slagsmål så vet ni vart det bränns
Istället gick jag och Malin till donken och köpte mat
vi dissade allt tjockis-tjat
Efter donken gick vi vidare
till Tuben som var full av massa glidare
Och tuben var ju självklart sen
vi som hade så ont i både fötter och ben!
Vi kom hem till Malin till slut
där slapp vi alla tjut
Vi värmde maten och åt den i sängen
och kollade på film men fattade inte hela poängen
Vi såg bara halva och det var Hide and Seek
idag ser vi nog klart den och sen får ni från igår en tjuvkik

XoXo Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0