Julklappsshopping

Usch vad jag är trött. Det känns lagom lockande att lägga sig under filten här i soffan och ta en powernap. Men tyvärr så känner jag mig själv och kommer antagligen att sova i tre timmar isf. Och eftersom jag vill lyckas somna ikväll så struntar jag nog i powernapen...

Jag kom precis hem, efter skolan mötte jag Bella vid t-centralen för att shoppa lite julklappar. Började med att leta efter skor och jag var väldigt bra på att hitta det allra fulaste (en försvarsmekanism för att inte hitta snygga saker eftersom jag inte kan/vill köpa något till mig själv innan jul?). Tillslut hittade jag tre par i den sista affären vi var inne i som jag helt kärade ner mig i.. Usch vad jobbigt det blev, måste höra med mamma och pappa om de köpt mina julklappar sen. Annars får jag hoppas på att skorna finns kvar efter jul.
Sedan gick vi runt i lite olika butiker med varsin chailatte och jag lyckades faktiskt hitta en julklapp till. Bara tre kvar, credd till mig!
Efter det gick vi till Dieselbutiken på Biblioteksgatan där det var 50% rea på i princip allt idag. Det var nice, men som sagt trist att inte köpa något... Lite senare joinade Maja oss där och vi började röra oss hemåt efter ett tag. Så here I am, tänkte göra det sista på religionen. Snart. Dennis ligger bredvid mig och är hur söt som helst. Vem behöver en pojkvän när man har hund? ;-)

Kram
Mal


Just nu, han ser lite ledsen ut men han är nog bara trött. Lilla gubben :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0