Soft och Huset

Tjaaa, allt bra?
Sorry för extremt jätte dålig update idag, blame it on me!
Mamma väckte mig vid halv 12 imorse och då åkte vi direkt ut till stallet, plockade bara upp Veronica på vägen och sen red vi i en och en halvtimme, galet härligt! Hon har ju inte ridit på typ 3 månader så någon kommer ha riktig pain in the ass imorgon ;-) och det är inte jag..!
Sen när jag kom hem igen vet jag inte riktigt vad jag gjorde, inget vettigt iaf. Jag var seg som jag vet inte vad och det var iskallt i hela lägenheten hela kvällen. Runt halv 8 fick jag sms av Veronica att vi skulle ses i t-centralen för utgång. Jag tog en promenad med Dennis i kylan och sedan hem till en varm dusch och efter det blev jag taggad. Så jag gjorde mig iordning och mötte upp henne, Marcus och Persson i t-centralen. Vi drog först till Donken där killarna åt en andra middag och sedan vidare till Soft, ett riktigt soft ställe höhö. Vi satt där ett tag och hade det trevligt innan vi drog vidare. Jag och Veronica hade sagt från början att vi var på allt och att dom fick bestämma. Det ångrade vi när vi stod utanför Huset kan jag säga, haha. Men vi följde glatt med in för att inte ge oss, envisa som vi är. Där inne träffade vi några fler killar som Marcus och Persson kände så det var nice.
Sedan började vi röra oss mot dansgolvet och vi hade så jävla kul, haha. Det går inte att återberätta tror jag, man måste ha sett människorna. Först var det en tjej som var som i trans. Hennes blick var helt borta och hon stod ensam i sin egen värld mitt på dansgolvet och gjorde skumme rörelser. Kom någon för nära knuffade hon bort personen. Vi tog genast efter hennes rörelser såklart!
Sedan var det en kille med långt hår, hahaha. Han var roligast av alla! Sorry nu kommer ni inte fatta någonting men han lärde mig och Veronica riktigt fina danser. Han var helt crazy, jag skojar inte!! Han var från London och älskade Sverige.
Så där stod sedan vi 4 (jag, Vera, Marcus och Persson) och dansade en blandning av transdansen (ibland med henne), långhårigakillens dans och bara massa löjlig dans som pizzadansen, stekardans etc etc. Jag hade extremt roligt ikväll men jag tycker fortfarande inte bra om Huset. Så hey, det blir alltså vad man gör det till ;-) Man kan inte skylla allt på stället.

Sedan när jag skulle åka hem satt det en gubbe som var helt borta och sjöng på Daddy Cool. Och efter att ha blivit bjuden på diverse efterfester som jag glatt tackat nej till sitter jag nu här i min säng och ska strax sova. Jag ska bara göra mig av med sminket först. Hoppas att eran kväll har varit lika lyckad!

God natt
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0