Lördag och söndag

Tänkte fortsätta köra igenom min helg lite :-)

Lördag
Jag tog en välförtjänt sovmorgon till 12 eftersom mitt första pass på Globen inte började förräns 15. Var där lagom till halv två så att jag hann äta. Det brukar normalt vara skum mat men idag serverades det skit god lasagne. Satt med allt roligt folk och berättade om fredagens alla händelser. Som vi skrattade och som man säger 'när man talar om trollen'.. Alla som vi pratade om satt överallt runt oss så det var tur att ingen förstod svenska, haha.
Sen gick jag, Frida och Victor och köpte middag på Ica eftersom det var någon skum lax som inte gick att äta. Vi lyckades gå mitt i pausen och jag kan ju säga att det inte bara var vi som skulle dit och shoppa lite. Vi hade bara en halvtimme på oss tills våra pass började så vi fick äta maten medans vi sprang tillbaka in i arenan.
Sen på kvällen bar det av mot hotellet igen. Vi hade riktigt roligt och sjöng massa karaoke, stackars alla som behövde lyssna.. Och vissa fick ju till det den kvällen, eller vad säger du Movve? Strykrummet nästa ;-)
Vi stannade tills det stängde och sen åkte jag och Frida hem till mig efter ett besök på Donken i Slussen. På tuben träffade vi några småttingar som undrade om vi skulle med på efterfest men vi bangade... Vi var hemma vid 5 och det tyckte vi räckte, haha.

Söndag
Kändes riktigt skönt att gå upp kl halv 8.. Eller inte, mitt första pass var kl 9 och jag kan ju säga att man var lagom trött då. Men jag klarade mig igenom hela dagen bl.a. med hjälp av lite donken mat ;-) Min röst försvann mer och mer under dagen och i slutet kunde jag knappt prata. Kände att en förkylning var på g men det är ju bara Globen en gång om året så jag stannade glatt kvar. Sen lyckades Bella och Frida övertala mig till att gå ut ännu en kväll. Trots att jag mådde som jag gjorde följde jag med till hotellet. Där var det chill, rätt lugn musik och inte så mycket folk. Vi satt och hade det trevligt, drack öl och cider. Vi umgicks och pratade allt folk innan alla skulle åka hem igen och lasta sina hästar. Sen hade vi 3 även en hel del hemligstämplade tjejsnack... hihi! Jag tog en taxi hem med en jätte gullig chaufför och kom i säng runt 2 tiden. Sen tackade jag även gud för att jag stannade hemma från vår enda lektion på måndagen ;-)

Har en del bilder, tyvärr är det inte så många.. Jag lägger upp dem som ser ok ut så fort jag lagt över dem på datorn.
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0